Werken bij

Vanuit talent en passie organisaties verder op weg helpen naar een succesvolle toekomst. Of dat nu is door bedrijfsprocessen te optimaliseren, een inkooptraject te managen of leiding te geven aan de uitvoering van een veranderingstraject, dit soort vraagstukken inspireren jou. Bijdragen aan de breed gedragen implementatie van een strategie op het gebied van ondersteunende processen.

Bij Yellow Way kun je jezelf ontwikkelen. Wij zijn voortdurend op zoek naar goed opgeleide professionals die op verschillende functies inzetbaar zijn bij onze opdrachtgevers. Wie dat zijn? Het bedrijfsleven, non-profitorganisaties en overheden. Je wilt samen met de opdrachtgever en met jouw collega’s het beste resultaat bereiken.

Heb jij ervaring als organisatieadviseur, projectmanager, coach, interim-manager en heb je zin om voor een gedreven, mensvriendelijke club als Yellow Way te werken? Kijk dan gerust verder op onze website, stuur je CV op of kom een keer langs voor een oriënterend gesprek. De juiste mensen kunnen we altijd gebruiken!

1. Yellow Way zoekt: aanbestedingsadviseurs

Wat je aan bekenden vertelt over wat je doet
“Als aanbestedingsadviseur begeleid ik mijn klanten bij het realiseren van het best mogelijke resultaat uit (Europese) aanbestedingen.”

Werkzaamheden

  • Als aanbestedingsadviseur help je je klanten bij aanbestedingsprocedures. Je adviseert inhoudelijk over strategie, inhoud van de aanbestedingsdocumenten en de best passende procedure. Vaak stel je ook alle relevante stukken op.
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning, uitvoering en het resultaat van je opdracht.
  • Na de aanbesteding voer je contract- en leveranciersmanagement uit op aanbestedingen die je hebt afgerond en je helpt je klant bij de implementatie van het contract.
  • Je onderhoudt goede contacten met je klanten.
  • Ook ben je, net als iedere andere collega, verantwoordelijk voor het betrekken en motiveren van jouw collega’s. Je levert een positieve bijdrage aan de sfeer en cultuur van Yellow Way.

Hoe je dat aanpakt

  • Je onderscheidt je bij klanten door je open houding, je positieve inbreng en je deskundige advies.
  • Je werkt op een zelfstandige en gestructureerde wijze. Dit houdt in dat je zelfstandig initiatieven neemt, zaken oppakt en afrond.
  • Je inventariseert de wensen en behoeften van de klanten, analyseert deze en adviseert een passende oplossing.
  • Je neemt de regie in zowel het voorbereidende traject als de verdere afhandeling.
  • Je voert je opdrachten projectmatig uit.
  • Je maakt gebruik van jouw gezonde verstand en aanbestedingservaring.
  • Je zorgt er samen met ons voor dat jouw kennis en die van je collega’s up-to-date is en blijft.
  • Heb je een goed idee? Stel het voor en voer het simpelweg uit.
  • Net als ieder ander binnen Yellow Way werk je met behulp van (meetbare) doelen, deze stel je zelf op en stem je af op de organisatie.

Wij vragen

  • Leuke collega’s die graag werken met leuke klanten.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Een open, leergierige houding. Niet alleen met betrekking tot het opdoen van kennis, maar ook met betrekking tot je persoonlijke ontwikkeling
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring met inkoop- en aanbestedingstrajecten.
  • Goede communicatieve en commerciële vaardigheden.
  • Sterk in de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Rijbewijs B.

Wij bieden

  • Een omgeving waar je prettig werkt, maar ook wordt geïnspireerd.
  • Een ongekend goede informele werksfeer binnen een enthousiaste en groeiende organisatie.
  • Elke dag een beetje beter worden middels interne of externe opleidingen.
  • Een passend salaris.
  • Een functie voor 32 uur tot 40 uur per week.
  • 23 vakantiedagen om van te genieten, op basis van een 40-urige werkweek.
  • Ruimte voor jouw inbreng. Of je nu een dag, een week, een maand of tien jaar bij ons werkt.

Je kunt jouw CV en motivatiebrief uitsluitend per e-mail sturen aan Marc van Herpen via info@yellowway.nl. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via 073 – 614 00 10.

 

2. Yellow Way zoekt een: Junior inkoopconsultant

Wat je aan bekenden vertelt over wat je doet
“Als junior inkoopconsultant ben ik inzetbaar op (complexe) inkoopopdrachten en draag ik zorg voor kwalitatief hoogwaardige en efficiënte inkoopprocessen.”

Verantwoordelijkheden

  • Als junior inkoopconsultant begeleid je enerzijds onze klanten bij inkoop- en aanbestedingstrajecten en anderzijds adviseer je onze klanten over de organisatie van inkoop.
  • Je verzamelt en analyseert kwantitatieve en kwalitatieve informatie, met als doel om tot managementinformatie te komen.
  • Als junior inkoopconsultant onderhoud je goed contact met onze relaties.
  • Je verzorgt voor onze klanten het contract- en leveranciersmanagement.
  • Ook ben je, net als iedere andere collega, verantwoordelijk voor het betrekken en motiveren van jouw collega’s. Tevens lever je samen met je collega’s een belangrijke bijdrage aan het verder ontwikkelen van de interne organisatie.

Hoe je dat aanpakt

  • Je werkt op een zelfstandige en gestructureerde wijze. Dit houdt in dat je zelfstandig initiatieven neemt, zaken oppakt en afrond.
  • Je onderscheidt je door een proactieve en flexibele houding, en doorzettingsvermogen.
  • Je inventariseert de wensen en behoeften van de klanten, analyseert deze en onderneemt daarop actie.
  • Je maakt gebruik van verschillende inkoopmethodieken.
  • Heb je een goed idee? Stel het voor en voer het simpelweg uit.
  • Net als ieder ander binnen Yellow Way werk je met behulp van (meetbare) doelen, deze stel je zelf op en stem je af op de organisatie.

 Wij vragen

  • Een plezierige en enthousiaste persoonlijkheid.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • 0 tot 2 jaar relevante werkervaring met inkoop- en aanbestedingstrajecten.
  • Een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Ambitie en leergierigheid.

Wij bieden

  • Een passend salaris.
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week.
  • 23 vakantiedagen om van te genieten, op basis van een 40-urige werkweek.
  • Het middels interne of externe opleidingen elke dag een beetje beter worden.
  • Een omgeving waar je prettig werkt, maar ook wordt geïnspireerd.
  • Een plek waar je snel werkervaring opdoet in uiteenlopende opdrachten en de mogelijkheid hebt om jezelf te ontwikkelen.
  • Een ongekend goede informele werksfeer binnen een enthousiaste en groeiende organisatie, én met leuke activiteiten.
  • Er wordt indien het werk erom vraagt een bedrijfswagen ter beschikking gesteld.
  • Een open omgeving waarin ruimte is om ideeën te opperen en om deze te ontwikkelen. Of je nu een dag, een week, een maand of tien jaar bij ons werkt.

Je kunt jouw CV en motivatiebrief uitsluitend per e-mail sturen aan Marc van Herpen via info@yellowway.nl. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via 073 – 614 00 10.

Acquisitie n.a.v. deze vacatures wordt niet op prijs gesteld.

Menu

Checklist aanvragen

Oplevering

Wij controleren of na realisatie aan alle gestelde eisen is voldaan. Is dit het geval, dan volgt de definitieve oplevering. De controle op de ingediende facturen is ook onze zorg, compleet met een betaaladvies. Servicecontracten nemen we optioneel voor u in beheer, zodat u er gedurende de looptijd van verzekerd bent dat de leverancier zijn afspraken nakomt.

Realisatie

Yellow Way bewaakt dit hele proces tot en met oplevering. U neemt steeds alle beslissingen maar gaat gewoon door met uw werk, terwijl ondertussen de uitvoering start. In deze fase houdt Yellow Way de touwtjes strak in handen. De werkzaamheden en de leveringen van materialen van en door verschillende partijen, stemmen wij op elkaar af. Het werk wordt gecontroleerd en waar nodig is begeleid. Regelmatig rapporteren wij over de voortgang en waar nodig overleggen wij met u. Wij zijn erbij!

Selectie partijen

Op basis van marktkennis en ervaring adviseert en ondersteunt Yellow Way u bij de selectie van specialisten en leveranciers. De offertes -op basis van PvE en definitief ontwerp- worden inhoudelijk en op prijs beoordeeld en met elkaar vergeleken. U krijgt vervolgens een offerteadvies. In de praktijk betekent dit het volgende; u bent zeker van dat het hele project van schilder tot aannemer, in vertrouwde handen is. Door onze expertise zijn wij in staat om bij leveranciers de optimale condities en prijzen te bedingen.

Ontwerp en planning

Wij zorgen voor een vlekkenplan, een schetsontwerp dat voldoet aan uw programma van eisen en dat aansluit op de ontwikkeling van uw situatie. In dit ontwerp wordt weergegeven hoe de afdelingen en algemene ruimten van uw organisatie het best verdeeld kunnen worden over de beschikbare oppervlakte. Daarna maakt de projectarchitect achtereenvolgens een voorlopig ontwerp, definitief ontwerp, werktekeningen en detailleringen. In deze fase maken wij ook een globale tijdsplanning voor het project en bewaken deze.

Programma van Eisen

Het is essentieel om de vraag naar nieuwe huisvesting eenduidig vast te leggen. De uitgangspunten, kwaliteitseisen, prestaties, ambities en wensen dienen vooraf duidelijk te zijn. Wij begeleiden u daarbij. Voldoet een pand aan uw huisvestingseisen? Past het bij uw organisatie? Is het flexibel genoeg om te krimpen of te groeien? Een paar vragen waaraan gedacht kan worden wanneer u opzoek bent naar geschikte huisvesting. Een gebouwbeoordeling biedt inzicht in deze vragen. Het opzetten van een projectplan en het maken van een vlekkenplan sluit aan op de gebouwbeoordeling.

Scan uw situatie

Om een goed beeld van uw situatie te krijgen, is een scan essentieel. Deze scan voeren wij gratis en vrijblijvend voor u uit. We komen bij u op locatie kijken, gaan het gesprek met u aan en nemen tekeningen en plattegronden van de oude en gewenste situatie door. In dit stadium verzamelen we veel informatie die we aan de hand van een checklist aan u terugkoppelen. Dit is de eerste stap naar volledige ontzorging!