Werken bij

Vanuit talent en passie organisaties verder op weg helpen naar een succesvolle toekomst. Of dat nu is door bedrijfsprocessen te optimaliseren, een inkooptraject te managen of leiding te geven aan de uitvoering van een veranderingstraject, dit soort vraagstukken inspireren jou. Bijdragen aan de breed gedragen implementatie van een strategie op het gebied van ondersteunende processen.

Bij Yellow Way kun je jezelf ontwikkelen. Wij zijn voortdurend op zoek naar goed opgeleide professionals die op verschillende functies inzetbaar zijn bij onze opdrachtgevers. Wie dat zijn? Het bedrijfsleven, non-profitorganisaties en overheden. Je wilt samen met de opdrachtgever en met jouw collega’s het beste resultaat bereiken.

Heb jij ervaring als organisatieadviseur, projectmanager, coach, interim-manager en heb je zin om voor een gedreven, mensvriendelijke club als Yellow Way te werken? Kijk dan gerust verder op onze website, stuur je CV op of kom een keer langs voor een oriënterend gesprek. De juiste mensen kunnen we altijd gebruiken!

1. Yellow Way zoekt: aanbestedingsadviseurs

Wat je aan bekenden vertelt over wat je doet

“Als aanbestedingsadviseur begeleidt ik mijn klanten bij het realiseren van het best mogelijke resultaat uit (Europese) aanbestedingen.”

Werkzaamheden

  • Als aanbestedingsadviseur help je je klanten bij aanbestedingsprocedures. Je adviseert inhoudelijk over strategie, inhoud van de aanbestedingsdocumenten en de best passende procedure. Vaak stel je ook alle relevante stukken op.
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning, uitvoering en het resultaat van je opdracht.
  • Na de aanbesteding voer je contract- en leveranciersmanagement uit op aanbestedingen die je hebt afgerond en je helpt je klant bij de implementatie van het contract.
  • Je onderhoudt goede contacten met je klanten.
  • Ook ben je, net als iedere andere collega, verantwoordelijk voor het betrekken en motiveren van jouw collega’s. Je levert een positieve bijdrage aan de sfeer en cultuur van Yellow Way.

Hoe je dat aanpakt

  • Je onderscheidt bij je klanten door je open houding, je positieve inbreng en je deskundige advies.
  • Je werkt op een zelfstandige en gestructureerde wijze. Dit houdt in dat je zelfstandig initiatieven neemt, zaken oppakt en afrond.
  • Je inventariseert de wensen en behoeften van de klanten, analyseert deze en adviseert een passende oplossing.
  • Je neemt de regie in zowel het voorbereidende traject als de verdere afhandeling.
  • Je voert je opdrachten projectmatig uit.
  • Je maakt gebruik van jouw gezonde verstand en aanbestedingservaring.
  • Je zorgt er samen met ons voor dat jouw kennis en die van je collega’s up-to-date is en blijft.
  • Heb je een goed idee? Stel het voor en voer het simpelweg uit.
  • Net als ieder ander binnen Yellow Way werk je met behulp van (meetbare) doelen, deze stel je zelf op en stem je af op de organisatie.

Wij vragen

  • Leuke collega’s die graag werken met leuke klanten.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Een open, leergierige houding. Niet alleen met betrekking tot het opdoen van kennis, maar ook met betrekking tot je persoonlijke ontwikkeling
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring met inkoop- en aanbestedingstrajecten.
  • Goede communicatieve en commerciële vaardigheden.
  • Sterk in de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Rijbewijs B.

Wij bieden

  • Een omgeving waar je prettig werkt, maar ook wordt geïnspireerd.
  • Een ongekend goede informele werksfeer binnen een enthousiaste en groeiende organisatie.
  • Elke dag een beetje beter worden middels interne of externe opleidingen.
  • Een passend salaris.
  • Een functie voor 32 uur tot 40 uur per week.
  • 23 vakantiedagen om van te genieten, op basis van een 40-urige werkweek.
  • Ruimte voor jouw inbreng. Of je nu een dag, een week, een maand of tien jaar bij ons werkt.

Je kunt jouw CV en motivatiebrief uitsluitend per e-mail sturen aan Lars Bakker via larsbakker@yellowway.nl. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via 073 – 614 00 10.

 

2. Yellow Way zoekt een: Junior inkoopconsultant

Wat je aan bekenden vertelt over wat je doet
“Als junior inkoopconsultant ben ik inzetbaar op (complexe) inkoopopdrachten en draag ik zorg voor kwalitatief hoogwaardige en efficiënte inkoopprocessen.”

Verantwoordelijkheden

  • Als junior inkoopconsultant begeleid je enerzijds onze klanten bij inkoop- en aanbestedingstrajecten en anderzijds adviseer je onze klanten over de organisatie van inkoop.
  • Je verzamelt en analyseert kwantitatieve en kwalitatieve informatie, met als doel om tot managementinformatie te komen.
  • Als junior inkoopconsultant onderhoud je goed contact met onze relaties.
  • Je verzorgt voor onze klanten het contract- en leveranciersmanagement.
  • Ook ben je, net als iedere andere collega, verantwoordelijk voor het betrekken en motiveren van jouw collega’s. Tevens lever je samen met je collega’s een belangrijke bijdrage aan het verder ontwikkelen van de interne organisatie.

Hoe je dat aanpakt

  • Je werkt op een zelfstandige en gestructureerde wijze. Dit houdt in dat je zelfstandig initiatieven neemt, zaken oppakt en afrond.
  • Je onderscheidt je door een proactieve en flexibele houding, en doorzettingsvermogen.
  • Je inventariseert de wensen en behoeften van de klanten, analyseert deze en onderneemt daarop actie.
  • Je maakt gebruik van verschillende inkoopmethodieken.
  • Heb je een goed idee? Stel het voor en voer het simpelweg uit.
  • Net als ieder ander binnen Yellow Way werk je met behulp van (meetbare) doelen, deze stel je zelf op en stem je af op de organisatie.

 Wij vragen

  • Een plezierige en enthousiaste persoonlijkheid.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • 0 tot 2 jaar relevante werkervaring met inkoop- en aanbestedingstrajecten.
  • Een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Ambitie en leergierigheid.

Wij bieden

  • Een passend salaris.
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week.
  • 23 vakantiedagen om van te genieten, op basis van een 40-urige werkweek.
  • Het middels interne of externe opleidingen elke dag een beetje beter worden.
  • Een omgeving waar je prettig werkt, maar ook wordt geïnspireerd.
  • Een plek waar je snel werkervaring opdoet in uiteenlopende opdrachten en de mogelijkheid hebt om jezelf te ontwikkelen.
  • Een ongekend goede informele werksfeer binnen een enthousiaste en groeiende organisatie, én met leuke activiteiten.
  • Er wordt indien het werk erom vraagt een bedrijfswagen ter beschikking gesteld.
  • Een open omgeving waarin ruimte is om ideeën te opperen en om deze te ontwikkelen. Of je nu een dag, een week, een maand of tien jaar bij ons werkt.

Je kunt jouw CV en motivatiebrief uitsluitend per e-mail sturen aan Lars Bakker via larsbakker@yellowway.nl. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via 073 – 614 00 10.

Acquisitie n.a.v. deze vacatures wordt niet op prijs gesteld.

Contact

Wilt u meer weten of solliciteren? Neem dan s.v.p. contact op met Lars Bakker: 073 – 614 00 10 of info@yellowway.nl.

Deel dit opShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Facebook